عسل

زردچوبه و عسل برای درد مفاصل

زردچوبه و عسل برای درد مفاصل در شیراز

معجون زردچوبه و عسل برای درد مفاصل در شیراز:

این روزها بحث  ترکیب زردچوبه و عسل برای درد مفاصل بین افراد بسیار داغ شده است. بیشتر مردم مخلوط زردچوبه و عسل را به عنوان عسل طلایی می شناسند. چون ترکیب این دو ماده که از ارزش غذایی بالایی برخوردار هستند، در درمان درد مفاصل تاثیر بسیار زیادی می گذارد. البته کمتر جایی پیدا می شود که این ترکیب را با کیفیت عالی برای مشتری های خود فراهم نماید.

خرید عسل طبیعی در شیراز نیازمند شناخت نوع آن و مراجعه به مراکز معتبر عرضه کننده دارد. در شیراز به علت شرایط آب و هوایی مناسب، هر ساله انواع مختلف این محصول عرضه می شود. خرید عسل طبیعی اصل طی چند سال گذشته به علت خشک سالی های اخیر در تمامی مناطق شیراز امکان پذیر نخواهد بود. شیراز به عنوان یکی از مهم ترین شهرهای ایران با سوغاتی های فراوان یکی از مراکز مهم خرید و فروش محصولات ارگانیک و طبیعی می باشد. با فرا رسیدن پاییز در شیراز، فصل برداشت عسل های کوهی نیز آغاز می شود.

 

روغن مارکت مرهم تنها جایی است که به راحتی می توانید این مخلوط را با اطمینان خاطر و با کیفیت خیلی بالاتر تهیه کرده و برای درمان درد مفاصل خود استفاده نمایید.

ادامه مطلب  روش های تشخیص عسل طبیعی

روغن مارکت مرهم، هم فروش اینترنتی  و هم حضوری دارد. شما به راحتی با مراجعه به سایت این فروشگاه می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش داده و در کمترین زمان تحویل بگیرید. همین طور می توانید  به صورت خرید حضوری در شیراز به این فروشگاه مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

زردچوبه و عسل برای درد مفاصل بهترین درمان خانگی می باشد. ترکیب این دو ماده ی غذایی ارزشمند دارای مزیت های بسیار زیادی برای بدن می باشد که یکی از آن ها در درمان درد مفاصل است.

کارشناسان طب سنتی معتقد هستند که استفاده از معجون عسل و زردچوبه می تواند بهترین ترکیب طبیعی برای کاهش درد به ویژه درد مفاصل باشد. عسل و زردچوبه به دلیل این که از ویتامین ها و آنزیم های بسیار زیادی برخوردار هستند، در کاهش التهاب و کمک به درمان درد مفاصل تاثیر زیادی می تواند داشته باشند.

زردچوبه دارای خاصیت آنتی بیوتیک بسیار بالایی می باشد و ترکیب آن با عسل که یک ضد قارچ و ضد ویروس قوی می باشد، موجب می شود که این مخلوط از خواص زیاد و شگفت انگیزی برخوردار شود.

 

زردچوبه و عسل برای درمان درد مفاصل

با کیفیت ترین ترکیب، برای درمان درد مفاصل را از کجا می توان تهیه کرد؟

نکته ی اصلی که در مورد خرید این محصول وجود دارد، پیدا کردن ترکیب زردچوبه و عسل  از جایی مطمئن و با قیمتی مناسب و با صرفه است. امروزه کمتر جایی پیدا می شود که بتواند محصولاتی طبیعی و ارگانیک مانند انواع کره ها و روغن های گیاهی و انواع شیره ها را با بهترین کیفیت عرضه نماید. خرید زردچوبه و عسل برای درد مفاصل در شیراز را می توان از روغن مارکت مرهم ، هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری انجام داد.

ادامه مطلب  خاکشیر و عسل برای لاغری

زردچوبه دارای یک ماده ای به نام کورکومین می باشد که از خاصیت ضد التهابی بسیار قوی برخوردار است. این ماده می تواند برای کاهش التهاب مفاصل  بسیار موثر باشد.  زردچوبه عضو خانواده ی زنجبیل می باشد که در کشورهای جنوب آسیا و بومی هند بسیار طرفدار دارد. زردچوبه در آب و هوای مرطوب و گرمسیری بیشتر رشد می کند. هدف اصلی از کشت این محصول به عنوان طعم دهنده برای غذا می باشد.  در حال حاضر از این ماده  به عنوان داروی سنتی در اکثر کشورها استفاده می شود.

نظریه ی کارشناسان در مورد اثربخشی زردچوبه و عسل برای درمان درد مفاصل:

زردچوبه و عسل برای درد مفاصل بسیار موثر می باشد. با در نظر گرفتن این موضوع که بیشتر آنتی بیوتیک ها و داروهای شیمیایی که پزشکان و متخصصان  برای کاهش درد مفاصل تجویز می کنند، دارای عوارض جانبی هستند. زردچوبه و عسل به خاطر ارزش غذایی که دارند، از نظر درمانی به عنوان داروی طبیعی به حساب آمده و هیچ گونه عوارض جانبی را در پی ندارند. برای همین خاطر ترکیب زردچوبه و عسل گزینه ی مناسب تری نسبت به داروهای شیمیایی می باشد.

آزمایش های زیادی برای میزان تاثیرگذاری زردچوبه در کاهش درد مفاصل انجام شده است. دانشمندان بیمارانی  که دارای نشانه های آرتروز زانو و تورم مفصل بوده اند را به دو دسته تقسیم کردند. به یک دسته  کپسول های زردچوبه داده و به دسته ی دیگر هم یک شبه دارو تجویز کردند. بعد از چند هفته، بیمارانی که از کپسول زردچوبه استفاده کرده بودند، در مقایسه با بیمارانی که شبه دارو مصرف کرده بودند، درد کمتری را در این مدت  احساس کرده و قرص مسکن کمتری را مصرف نموده اند.

ادامه مطلب  از کجا عسل طبیعی بخریم؟

اثربخشی زردچوبه و عسل برای درمان درد مفاصل

قیمت عسل طبیعی بسیار متنوع و از استاندارد کلی پیروی نمیکند. قیمت خرید عسل طبیعی شیراز بسته به نوع عسل بسیار متغیر است. گران ترین نوع عسل شیراز، نمونه های کوهی و وحشی هستند که هر ساله به کشورهای عربی نیز صادر می شوند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید