شیره

شیره انگور بش در شیراز

قیمت شیره انگور بش در شیراز

خواص شیره انگور بش اصل در شیراز

مصرف تغذیه سالم می تواند باعث ایجاد سلامتی در بدن انسان و درمان بیماری ها شود. شیره انگور بش که یک ماده غذایی بسیار مقوی و مغذی است می تواند برای انسان بسیار مفید باشد. این نوع شیره ضد نفخ بوده و از کم خونی جلوگیری می کند. همچنین شیره انگور بش بنیه بدن را تقویت کرده و انرژی بدن را بالا می برد. مهمترین خواص شیره انگور بش در شیراز تقویت حافظه، پیشگیری از سرطان، سلامت پوست، پیشگیری از آلزایمر، چاقی و تقویت اعصاب است. شیره انگور بش برای کودکان و زنان باردار بسیار مناسب است. این نوع شیره سرشار از انواع ویتامین، آهن، کلسیم، فسفر، منیزیم، فیبر و . . . است. مصرف مرتب و منظم شیره انگور بش از یبوست جلوگیری می کند.

خواص شیره انگور بش در طب سنتی

شیره انگور در طب سنتی به دوشاب یا دبس معروف است. طبیعت این نوع شیره گرم و تر است بنابراین اکثر افراد می توانند از آن میل کنند. از نظر طب سنتی بهترین زمان استفاده از شیره انگور بش در شیراز فصول سرد سال است. به دلیل اینکه شیره انگور خواص سودمندی برای تسکین بیماری های فصل سرد دارد بهتر است آن را در برنامه غذایی خود قرار دهید. یکی از خواص شیره انگور بش در طب سنتی غلیظ کردن شیر مادر است. افزایش وزن بدن، درمان گرفتگی عضلات، نرم کردن ناحیه حلق و درمان بیماری های طحال از دیگر خواص شیره انگور بش در طب سنتی است. از نظر طب سنتی مصلح شیره انگور تخم ریحان است.

ادامه مطلب  درمان زگیل تناسلی با شیره درخت انجیر

طرز تهیه شیره انگور بش در شیراز

خرید شیره انگور اصل در شیراز و درست کردن شیره انگور بش در شیراز کاری پرزحمت است بنابراین تهیه آن نیاز به مدت زمان طولانی دارد. طرز تهیه شیره انگور بش در شهرهای مختلف با هم متفاوت است یعنی از نظر رنگ، قوام و طعم با هم فرق دارند. برای تهیه شیره انگور بش در شیراز تنها به انگور بش و مقداری خاک سفید نیاز داریم. اضافه کردن خاک سفید به آب انگور باعث می شود تا شیره زلال و همچنین ترش نشود. ابتدا انگورهای بش را تمیز شسته و دانه دانه کنید. سپس آنها را با آبمیوه گیر یا به روش سنتی آب بگیرید. آب انگورها را از صافی رد کرده تا اضافه ها و تفاله آنها جدا شود.

آب انگور صاف شده را دوباره در کیسه نخی ریخته و صاف کنید. آب انگور خالص و صاف شده را در دیگ بزرگ مسی ریخته و روی حرارت قرار دهید تا بجوشد. سپس خاک سفید را کم کم به آن اضافه کرده و هم بزنید. کف های ایجاد شده روی آب انگور را با یک کفگیر بردارید. بعد از جدا کردن کف، آن را از روی حرارت برداشته و به مدت یک شب کنار بگذارید تا خاک در آن ته نشین شود. سپس بعد از دوازده ساعت استراحت، آرام آرام آب زلال انگور را در کیسه نخی صاف کنید. آب زلال انگور را روی حرارت ملایم قرار دهید تا پخته و غلیظ شود.

قیمت شیره انگور بش در شیراز

شیره انگور اصل در شیراز

 

یکی از اقداماتی که می توان برای تامین مواد مورد نیاز بدن به بهترین شکل انجام دهید، خوردن  محصولات ارگانیگ است. شیره ها انواع زیادی دارند که هریک خواص زیادی برای سلامتی به بدن می دهند. کافیست در وعده های عصرانه و یا صبحانه از آن ها استفاده کنید. زمانی که در تولید محصول از مواد افزودنی استفاده نشود و میوه هایی که شیره از آن ها تهیه می شوند، سالم باشد، خواص خود را نشان می دهد. در چنین شرایطی خرید انواع شیره در شیراز به بدن کمک می کند مواد مغذی مورد نیاز خود را جذب کند.

ادامه مطلب  شیره انجیر برای بواسیر

 

قیمت شیره انگور بش اصل در شیراز و سایر شهرستان های اطراف در حال تغییر است. وزن ظرف های حاوی شیره انگور بش در شیراز طبق سفارش مشتری از نیم کیلو به بالا آماده می شود. خرید شیره انگور بش در شیراز با قیمت تضمینی و کیفیت بسیار بالا از تولیدی امکان پذیر است. همانطور که در این مقاله خواص شیره انگور بش را مورد بررسی قرار داده ایم می خواهیم یک نکته مهم را هم شرح دهیم. مصرف شیره انگور برای افراد دیابتی مناسب نیست چرا که قند موجود در آن بسیار بالا است. همچنین افرادی که طبعی گرم و خشک دارند باید در خوردن آن زیاده روی نکنند. جهت خرید شیره انگور بش اصل در شیراز به وب سایت /https://oilmarham.ir مراجعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “شیره انگور بش در شیراز

  1. مهتاب گفت:

    عاشق شیره انگورم. به شدت برای سردی خوبه. اگر شیره انگور اصل گیرتون بیاد عالیه.

    1. oilmarham گفت:

      دقیقا همینطوره

دیدگاهتان را بنویسید