روغن

فواید روغن زیتون و کندر برای لاغری شکم

روغن زیتون و کندر برای لاغری شکم

نحوه لاغری شکم با کندر و روغن زیتون چگونه است؟ مهمترین ویژگی های روغن زیتون و کندر برای لاغری شکم چیست؟ آیا بهترین سایت فروش روغن اصل را می شناسید؟

با وجود اینکه نحوه استفاده از روغن زیتون و کندر اهمیت زیادی دارد، خرید از فروشگاهی معتبر و مورد اعتماد مهم تر است. روغن مارکت مرهم یکی از قدیمی ترین مراکز فروش روغن اصل می باشد که تولید بهترین روغن های گیاهی را بر عهده دارد. سایت روغن مارکت مرهم، جهت راحتی حال مشتریان گرامی، امکان خرید اینترنتی را فراهم کرده است.

هموطنان عزیز می توانند با ثبت سفارش در سایت، روغن زیتون و کندر اصل و ارگانیک را با نازلترین قیمت تهیه نمایند.

استفاده از روغن های طبیعی به چندین نسل گذشته برمی گردد. به همین دلیل در سال های گذشته استفاده از روغن زیتون و کندر مورد توجه افراد بیشماری قرار گرفته است. این روغن های گیاهی خواص متعددی را به همراه دارند که به عنوان مثال می توان به تسهیل کاهش وزن و چربی سوزی اشاره کرد. در ادامه خواص روغن زیتون و کندر را بررسی کرده و سپس به نحوه لاغری شکم با کندر و روغن زیتون اشاره می کنیم.

لاغری شکم با کندر و روغن زیتون

نحوه لاغری شکم با کندر و روغن زیتون

امروزه با افزایش مطالعات در حوزه طب سنتی و توجه به روغن درمانی، افراد معدودی وجود دارند که از مزیت های لاغری شکم با کندر و روغن زیتون نشنیده باشد. با این حال شاید از نحوه لاغری شکم با کندر و روغن زیتون اطلاع نداشته باشند. واقعیت این است که روغن زیتون و کندر برای لاغری شکم مورد استفاده قرار می گیرند اما چربی سوز نیستند و به صرف استفاده از روغن نمی توان انتظار معجزه داشت. برخلاف تصور نادرست مردم، روغن زیتون که با نام لاتین Olive oil از آن یاد می شود، در دسته روغن های بدون کالری قرار نمی گیرد‌. این بدین معنا می باشد که مصرف روزانه روغن زیتون فقط به شروع یک رژیم غذایی کم کالری کمک می کند و روند کاهش وزن و لاغری شکم را سرعت می بخشد.

ادامه مطلب  درمان زانو درد با روغن زیتون اصل

با تمام این تفاسیر روغن زیتون و کندر برای لاغری شکم نتیجه بخش خواهند بود. اضافه وزن علاوه بر اینکه ظاهر را نامناسب جلوه می دهد، مقدمه بیماری های زیادی می باشد. شاید به خاطر وجود همین معضل است که بسیاری از متخصصان طب سنتی، ورزش، تغذیه سالم و مصرف روغن های گیاهی را در کنار یکدیگر توصیه می کنند. به همین دلیل شیوه های زیادی برای استفاده از روغن زیتون وجود دارد که مهمترین آنها استفاده در سالاد و غذا است. مصرف چند قطره کوچک از روغن زیتون می تواند رژیم غذایی شما را کامل کند و محل انباشته شدن چربی اضافه را شناسایی نماید. به این منظور می توان روغن زیتون را بدون حرارت دادن مصرف کرد و از مزایای آن بهره مند شد.

 

مصرف زیتون با بو تاثیر زیادی در روند سلامتی انسان دارد از این رو پیشنهاد می کنیم حتما این محصول را در وعده غذایی خود قرار دهید. البته پیش از آن توجه داشته باشید که محصول را از فروشگاه معتبر خریداری نمایید تا از کیفیت و کمیت آن مطمئن باشید. گفتنی است که قیمت آنلاین روغن زیتون بابو در شیراز با توجه به مقدار سفارش متفاوت خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با نحوه خرید روغن زیتون بابو می توانید به وب سایت روغن مارکت مرهم مراجعه و با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

 

لاغری شکم با کندر و روغن زیتون و با تکیه بر ماساژ درمانی نیز امکان پذیر است. ماساژ درمانی روش موثر دیگری می باشد که در چندین سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. پیش از شروع ماساژ، بدن خود را گرم کنید. بهتر است از ورزش های کششی ساده استفاده کنید. سپس کمی از روغن زیتون را در جهت حرکت عقربه های ساعت و روی شکم خود ماساژ دهید. طبع گرم روغن به افزایش حرارت بدن و چربی سوزی تدریجی کمک خواهد کرد. برای نتیجه بهتر می توانید روزی سه مرتبه و به مدت یک ساعت ماساژ درمانی را تکرار نمایید.

ادامه مطلب  از این 4 روغن برای پخت و پز استفاده نکنید!!!

کندر برای لاغری شکم

شیوه استعمال روغن کندر

واقعیت این است که به غیر از روغن زیتون، روغن های دیگری نیز وجود دارند که سبب کاهش وزن می شوند. روغن کندر در دسته همین روغن های گیاهی قرار می گیرد که تاثیر زیادی را در چربی سوزی و تناسب اندام خواهد داشت. روغن کندر با نام علمی frankincense oil شناخته می شود. این روغن پرخاصیت دمای بدن را افزایش داده و چربی های انباشته شده را کم می کند. طبع گرم و خشک روغن کندر به افزایش سوخت و ساز بدن و سوزاندن کالری کمک می کند. به علاوه چربی خون را به طرز معجزه آسایی کاهش می دهد. برای مصرف روغن کندر می توان از ترکیب آن با سبزیجات حاوی فیبر استفاده کرد. برای اثرگذاری بیشتر می توان در تهیه وعده صبحانه از روغن کندر استفاده کرد.

روغن زیتون و کندر برای لاغری شکم توصیه می شوند اما میزان مصرف روزانه آنها نباید از یک الی دو گرم تجاوز نماید. هرچه روغن کندر تازه تر باشد، رسیدن به رویای لاغری زودتر محقق می شود. مصرف این روغن گیاهی موجب احساس سیری کاذب می شود و میل به مصرف کالری را کاهش می دهد. روغن کندر ضد بلغم است و به همین دلیل گزینه مناسبی برای افراد بلغمی مزاج محسوب می شود. به خاطر وجود همین خاصیت، چربی های سفت شکم و پهلو به مرور زمان کمتر می شوند. این روند تا جایی ادامه پیدا می کند که چربی های زیر جلدی، احشایی و عضلانی بدن به طور کامل از بین بروند.

نحوه لاغری شکم با کندر و روغن زیتون

نکات مهم در هنگام مصرف روغن زیتون و کندر

ادامه مطلب  خواص روغن نارگیل

هنگام خرید روغن زیتون و کندر به مندرجات روی ظرف توجه نمایید و از اصالت روغن اطمینان حاصل کنید. چنانچه نسبت به روغن زیتون یا کندر حساسیت دارید، پیش از مصرف با پزشک یا متخصص طب سنتی مشورت نمایید. توجه داشته باشید که در مصرف روغن کندر و زیتون زیاده روی نکنید. با وجود خواص متعدد روغن های گیاهی، مصرف کنترل نشده آنها می تواند عوارض خطرناکی به همراه داشته باشد. در پایان در صورت وجود طبع گرم، میزان مصرف روغن های مذکور را به نصف برسانید.

 

مغازه روغن گیری در شیراز

روغن مارکت مرهم با داشتن دستگاه های پیشرفته و بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا امکان روغن گیری انواع دانه های گیاهی و روغن خوراکی، روغن کلزا (روغن کانولا)، روغن افتابگردان، روغن زیتون بابو، روغن زیتون بدون بو در حضور مشتری در شیراز را فراهم نموده و شما به این ترتیب می توانید از اصل بودن آن مطمئن شوید.

 

روغن گیری زیتون در شیراز

روغن گیری زیتون در شیراز، به دو روش سنتی و صنعتی انجام می شود. در گذشته ، ابتدا میوه زیتون را جمع آوری کرده و آسیاب می کردند. در ادامه آن را حرارت می دادند تا روغن آن خارج شود. امروزه این پروسه دچار تغییراتی شده است. برای روغن گیری زیتون در شیراز ، دستگاه های مخصوصی طراحی شده است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید