روغن

درمان زانو درد با روغن زیتون اصل

درمان زانو درد با روغن زیتون

درمان زانو درد با روغن زیتون

درد مفاصل و خصوصاً زانودرد از جمله دردهایی است که به دلیل سبک زندگی، امروزه بسیار شایع شده است. بسیاری از افراد از مصرف داروهای شیمیایی برای درمان درد زانوهایشان به ستوه آمده‌اند. اثر روغن زیتون بر کاهش درد از دیرباز موردتوجه بوده است. آغشتن محل درد به روغن زیتون بکر و اصل و مالش دادن آن بهترین درمان خانگی برای زانودرد و سایر دردها به‌حساب می‌آید.

درمان زانو درد با روغن زیتون و نمک

برای تسکین هر چه بیشتر درد زانو می‌توان از ترکیب نمک و روغن زیتون استفاده کرد. ابتدا دوازده الی پانزده قاشق غذاخوری روغن زیتون باکیفیت و ده قاشق غذاخوری نمک طعام را به‌خوبی مخلوط کنید سپس این ترکیب را داخل یک ظرف شیشه‌ای ریخته و درب آن را بسته و به مدت دو روز در دمای اتاق نگه‌داری کنید.   سپس هر صبح، هنگام بیدارشدن از خواب مقداری از این ترکیب را روی محل درد ریخته و به مدت دو الی سه دقیقه ماساژ دهید و پس از پایان، محل مالش را با یک حولة تمیز پاک کنید. بعد از مدت کوتاهی با قطع شدن درد، به معجزة درمانی روغن زیتون پی خواهید برد.

ادامه مطلب  روغن گیری در شیراز

قیمت و خرید روغن زیتون بابو در شیراز

خرید روغن زیتون  بابو در شیراز

قیمت و خرید روغن زیتون بی بو در شیراز

خرید روغن زیتون  بدون بو در شیراز

خواص درمانی روغن زیتون

درمان زانو درد با روغن زیتون و اسپند و نمک دریایی

در این روش از روش‌های درمان زانو درد با روغن زیتون، افزودن نمک دریایی و اسپند به آن بسیار کارساز است. جهت ساختن این ترکیب یک لیوان روغن زیتون طبیعی را با یک قاشق غذاخوری اسپند و یک قاشق غذاخوری نمک دریایی مخلوط کنید. سپس ترکیب را با حرارت بالا بجوشانید و پس از جوشیدن اجازه دهید تا ترکیب یک ساعت در حرارت ملایم، به‌آرامی بجوشد. سپس جوشانده را از صافی رد کنید و بعد از سرد شدن محل درد را با آن چرب کرده و ماساژ دهید. به همین منوال اعجاز طبیعت را در التیام درد خود احساس خواهید کرد.

درمان زانو درد با روغن زیتون و سرکه سیب

به‌منظور درمان زانو درد می‌توان از ترکیب روغن زیتون و سرکة سیب استفاده کرد. روش این درمان به این صورت است که ابتدا یک قاشق روغن زیتون اصل و یک قاشق سرکة سیب را به‌خوبی با هم مخلوط کنید. سپس این ترکیب را روی محل درد ریخته و تا ماساژ دهید. ماساژ را تا جایی ادامه دهید که ترکیب کاملاً جذب شود. این درمان را روزانه دو یا سه بار تکرار کنید تا پس از مدت کوتاهی اثر درمانی روغن زیتون آشکار شده و درد ریشه‌کن شود.

تفاوت روغن زیتون بکر با فرآوری شده

تفاوت روغن زیتون بکر با فرآوری شده (تصفیه شده)

با اینکه سودبخشی‌های روغن زیتون در هر حالتی که باشد زیاد و قابل‌توجه است اما روغن زیتون بکر به دلیل اینکه به طور مستقیم و بدون هیچ عملیات فرآوری از دانة زیتون گرفته می‌شود، ترکیبات منحصربه‌فرد خود را بیشتر حفظ می‌کند. روغن زیتون خالص بو و طعم خاصی دارد و بهتر است به‌صورت خام مصرف شود. روغن زیتون تصفیه شده بیشتر در پخت‌وپز کاربرد دارد و باید به روش‌ها و اصول خاصی از آن در طبخ غذا استفاده کرد. با اینکه نوع بکر و فرا بکر این روغن فواید فوق‌العاده‌ای دارد، از خواص نوع تصفیه‌شدة آن که به روش درست فرآوری شده باشد نیز نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

ادامه مطلب  فواید روغن زیتون و کندر برای لاغری شکم

تهیة روغن زیتون اصل و بکر

پس اگر می‌خواهید از خواص این روغن مفید و مقوی حداکثر استفاده را ببرید باید توجه داشته باشید که هرچقدر میزان خام بودن روغن زیتون مصرفی شما بیشتر بوده و کمتر فراوری و پردازش شده باشد، تمام مواد مغذی و سودمند آن حفظ شده و خاصیت درمانی بیشتری دارد. تهیة روغن زیتون اصل و قابل‌اطمینان ممکن است سخت به نظر بیاید. فروشگاه (مَرهم) با ارائة روغن‌های اصیل و بکر در راستای سلامت و رضایت شما می‌کوشد.

روغن مارکت مَرهَم

روغن مارکت مرهم از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های محصولات طبیعی و سالم در ایران است. در این فروشگاه انواع روغن،  اردة طبیعی و انواع کره‌های گیاهی عرضه می‌شود. اطمینان کامل از بهداشت و اصالت محصولات از ویژگی‌های مثبت این مارکت است. نکتة مهمی که دررابطه‌با روغن مارکت مرهم وجود دارد این است که روغن و سایر تولیدات این فروشگاه به صورتی آنلاین و اینترنتی هم به فروش می‌رسند. شما می‌توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی https://oilmarham.ir/ تمامی محصولات این فروشگاه را دیده و با اطمینان و اعتماد کامل از خریدتان لذت ببرید.

محصولات روغن مارکت مرهم

در این مارکت علاوه بر روغن‌های درمانی و خوراکی، انواع کره‌های آجیلی، عسل‌ها، ارده‌ها و شیره‌ها نیز موجود است. روغن زیتون، آرگان، آفتاب‌گردان، کلزا، بادام تلخ‌وشیرین، عسل کنار و چهل گیاه، شیرة انگور، خرما و سیب گلاب، کرة انواع آجیل‌ها مثل پسته و بادام‌زمینی و ارده‌های سفید و طلایی از جمله محصولات عرضه شده در این فروشگاه هستند. قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالای محصولات از برتری‌های مارکت مرهم است. از بابت اصالت و خلوص روغن‌ها و سایر تولیدات مرهم مارکت کوچک‌ترین شکی به دل خود راه ندهید. اگر می‌خواهید از طبیعت بکر و صنعتی نشده  نهایت لذت و استفاده را ببرید با مراجعه به فروشگاه مرهم و خرید از آن این امتیاز مثبت را نصیب خود کنید.

ادامه مطلب  درباره خواص روغن زیتون برای مو چه می دانید؟

 

روغن گیری زیتون در شیراز

روغن گیری زیتون در شیراز، به دو روش سنتی و صنعتی انجام می شود. در گذشته ، ابتدا میوه زیتون را جمع آوری کرده و آسیاب می کردند. در ادامه آن را حرارت می دادند تا روغن آن خارج شود. امروزه این پروسه دچار تغییراتی شده است. برای روغن گیری زیتون در شیراز ، دستگاه های مخصوصی طراحی شده است.

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “درمان زانو درد با روغن زیتون اصل

  1. سولماز گفت:

    مقاله مفیدی بود.ممنون از زحمات شما

    1. oilmarham گفت:

      خواهش میکنم دوست عزیز.

دیدگاهتان را بنویسید