کره بادام زمینی

انواع صبحانه با کره بادام زمینی

انواع صبحانه با کره بادام‌زمینی

این روزها صحبت از فواید صبحانه خصوصا انواع صبحانه با کره بادام زمینی و عسل, در بین عموم رواج بسیاری یافته است. افراد در سنین مختلف, به خواص روغن‌ها و کره‌های گیاهی و حیوانی پی برده‌اند. این موضوع البته به جریان کلی زندگی امروزی ما مربوط می‌شود.

امروزه کسی فرصت و امکانات لازم را ندارد تا در منزل شخصی خود, روغن آرگان تهیه کند. تهیه دستگاهی که بتواند کره مرغوبی از بادام زمینی‌ها تهیه کرده و به ما تحویل دهد, کاری دشوار و البته وقت‌گیر است. در ضمن, پیدا کردن فردی مطمئن که فروشنده عسلی خالص و مرغوب و بدون شکر باشد, تقریبا این روزها چنان سخت شده که بعضی افراد ترجیح می‌دهند از خیر ماجرا بگذرند و به عسل‌های نامرغوب روی آورند.

همه ما می‌دانیم که انواع صبحانه به همراه عسل و مواد دیگر نظیر غلات, چه نقشی در تولید سروتونین در بدن ایفا می‌کنند. بحثی که فراتر از این مقاله است و باید فقط به این بسنده کرد که خوراکی‌های مغذی در وعده‌ها مخصوصا صبحانه, نقشی حیاتی در سلامت روحی و کارکرد مفید ما در طول روز, ایفا می‌کنند.

 

مصرف کره بادام زمینی تاثیر زیادی در روند سلامتی انسان دارد از این رو پیشنهاد می کنیم حتما این محصول را در وعده غذایی خود قرار دهید. البته پیش از آن توجه داشته باشید که محصول را از فروشگاه معتبر خریداری نمایید تا از کیفیت و کمیت آن مطمئن باشید. گفتنی است که قیمت آنلاین کره بادام زمینی در شیراز با توجه به مقدار سفارش متفاوت خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با نحوه خرید کره بادام زمینی در شیراز می توانید به وب سایت روغن مارکت مرهم مراجعه و با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

انواع صبحانه با کره بادام‌زمینی

وقتی از انواع صبحانه با کره بادام‌زمینی حرف می‌زنیم, مسلما نمی‌توانیم از مهمترین بخش آن, یعنی مواد مقوی‌ای که در بادام‌زمینی قرار دارد, بگذریم. اقبالی که نسبت به کره‌ بادام‌زمینی وجود دارد, هم در بین افرادی است که می‌خواهند لاغر شوند و هم کسانی که به دنبال افزایش وزن هستند. در بین ورزشکاران متداول‌ترین ماده غذایی, کره بادام‌زمینی است و در برنامه غذایی آنها, عضوی جدایی‌ناپذیر است. مصرف آن هم برای زنان و هم مردان مفید است.

ادامه مطلب  کره بادام زمینی از کجا بخرم

ما می‌توانیم انواع صبحانه با کره بادام‌زمینی داشته باشیم. این فرمول‌ها چنان ساده است که همه ما می‌توانیم با صرف کمترین وقت, صبحانه‌ای متنوع داشته باشیم. نخست به ساده‌ترین نوع صبحانه می‌پردازیم.

کره بادام‌زمینی با عسل

خرید انواع کره آجیلی در شیراز با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از طریق مراجعه به سایت روغن مارکت مرهم امکان پذیر است. این فروشگاه به صورت حضوری و آنلاین فعالیت دارد و مشتریان می توانند انواع کره آجیلی،کره بادام زمینی (نرم، زبر)، کره پسته، کره فندق، کره بادام درختی، کره کنجد، کره بادام هندی، کره گردو را با قیمت مناسب و با بهترین کیفیت خریداری نمایند. تضمین کیفیت محصولات این فروشگاه در این است که تمامی عملیات تهیه و تولید محصولات در حضور مشتریان انجام می شود و اصل بودن آن ثابت شود.

 

کره بادام‌زمینی با عسل

آسان‌ترین راه که ما را به صبحانه‌ای پرانرژی و البته لذیذ می‌رساند, ترکیبی از کره بادام‌زمینی و عسل می‌باشد. برای این کار, فقط کافی است دو برش نان تست و یا نان جو داشته باشید. مقداری کره بادام‌زمینی را روی برشی از نان می‌مالید. سپس مقداری عسل بر روی آن ریخته و برش دیگر نان را روی آن قرار می‌دهید. این صبحانه فوری طرفداران بسیاری دارد. درصد زیادی از افرادی که اشتیاقی برای خوردن صبحانه نداشتند, موافقت خود را نسبت به این وعده ابراز کرده‌اند.

این نوع صبحانه می‌تواند با مقداری موز و یا اگر در دسترس نبود, چند برش از سیب, کامل‌تر شود. میزان این مواد در این ترکیب, بستگی به مزاج و حوصله خود شخص دارد و اگر بخواهد, می‌تواند کمی مغز گردو و یا خرما هم به آن اضافه کند.

نان جو به همراه کره بادام‌زمینی و عسل

کره بادام‌زمینی همراه جوی‌ دوسر پرک

یکی از مقوی‌ترین ترکیباتی که می‌تواند در انواع صبحانه با کره بادام‌زمینی مصرف شود, غلات می‌باشد. ما در این قسمت, به عنوان نمونه, به جوی‌پرک خواهیم پرداخت. دلیل انتخاب ما, به صرفه‌بودن آن است. علاوه بر آن, جوی دوسر ‌پرک به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد می‌تواند کیفیت صبحانه شما را چند برابر افزایش دهد. از آنجایی که غلات مانند جو و گندم به زمان زیادی برای پخت نیاز دارند تا به خوبی لعاب دهند, جوی دوسر پرک به عنوان جایگزین برای صبحانه‌ای فوری, انتخاب مناسبی خواهد بود. در واقع جوی دوسر پرک به دلیل اینکه از قبل بخارپز شده و توسط غلتک‌هایی سنگین به شکل ” پر” در آمده, در مدت زمانی حدود دو دقیقه, آماده سرو خواهد شد. برای این‌کار, مقداری جوی دوسر پرک را در مقداری شیر و یا آب بریزید تا پخته شود.

ادامه مطلب  کره بادام زمینی برای چاقی

سپس آن را با کره بادام‌زمینی, موز و برش‌‌هایی از سیب و عسل ترکیب کنید. فرض را بر این می‌گیریم که آن را در شیر جوشانده‌اید, در غیر این صورت می‌توانید مقداری شیر نیز به آن اضافه کنید. بخاطر داشته باشید که شیر, یکی از موادی است که معمولا افراد مختلف به گرم یا سرد بودن آن, آلرژی دارند. بنابراین این بر عهده خودتان است که چگونه آن را میل کنید.

کیک صبحانه با کره بادام‌زمینی بدون غلات

اگر در دو قسمت قبل, انواع صبحانه با غلات و یا موادی از غلات را معرفی کردیم و تاکید بر فوری بودن آنها داشتیم, در اینجا می‌خواهیم کمی بیشتر, وقت خود را صرف درست کردن کیکی برای صبحانه کنیم که با دستورالعملی بسیار ساده آماده خواهد شد. درست برعکس گزینه قبل, هیچ گونه غلاتی در این کیک به‌کار نمی‌رود.

مقداری آرد نارگیل را با دو یا سه عدد تخم‌مرغ و کمی عسل ترکیب کنید و آن را خوب هم بزنید. سپس میوه‌های له شده‌ای که از قبل آماده کرده‌اید را به آن اضافه کنید. این میوه‌ها به دلخواه خودتان انتخاب می‌شود, ولی رایج‌ترین آنها موز, زردآلو و یا انبه می‌باشند. البته شما می‌توانید ترکیبی از این میوه‌ها را هم استفاده کنید. به مدت یک دقیقه, تمام این مواد را هم بزنید و سپس درون ماهیتابه‌ای که کف آن را با روغن زیتون, آفتابگردان و یا کره گیاهی چرب کرده‌اید, بریزید و در ماهیتابه را بر روی آن قرار دهید. این مواد با شعله‌ای تقریبا کم, بعد از حدود پانزده دقیقه آماده می‌شود.

ادامه مطلب  کره بادام زمینی و لاغری

کیک صبحانه با کره بادام‌زمینی بدون غلات

حال, کره بادام‌زمینی و یا عسل را بر روی آن بمالید. در کنار آن, توصیه می‌شود از تمشک‌هایی که قبلا له کرده‌اید هم بر روی این کیک بمالید و میل کنید. این صبحانه به دلیل فیبر بالایی که دارد, به همه پیشنهاد می‌شود تا حداقل هفته‌ای دوبار از آن استفاده کنند. این ترکیب غذایی برای کودکان بالاتر از سه سال, به شدت توصیه می‌شود.

اسموتی با کره بادام‌زمینی و موز

در انواع صبحانه با کره بادام‌زمینی, یک اسموتی نیز می‌تواند جایگاهی مهم داشته باشد. یک اسموتی ساده از کره بادام‌زمینی به همراه موز و شیر, می‌تواند پروتئین مورد نیاز افراد را تامین کند. هیچ فرقی نمی‌کند به دنبال رژیم هستید و یا می‌خواهید عضله‌سازی کنید. کافیست یک عدد موز به همراه یک قاشق غذاخوری کره بادام‌زمینی را به همراه یک لیوان شیر درون مخلوط‌کن بریزید و اجازه دهید تا خوب ترکیب شوند. این اسموتی, هم به عنوان صبحانه‌ای ساده و فوری کاربرد دارد و هم میان وعده‌ای مقوی. البته شما می‌توانید به این ترکیب, شکلات و یا ماست و اگر ماست دوست ندارید, عسل هم اضافه کنید.

اسموتی با کره بادام‌زمینی و موز

صبحانه‌ای فوری

بله, انواع صبحانه با کره بادام‌زمینی و یا ترکیباتی نظیر عسل, جوی دو سر پرک و میوه‌هایی نظیر موز و تمشک, در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه در این دسته جای دارند. باید اعتراف کرد که زندگی در شکل کلی خود, تغییر بسیاری داشته است. موضوعی که پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌‌هایمان به راحتی نمی‌پذیرند. سرعت جریان زندگی تندتر شده است و انسان باید از زمان موجود, حداکثر استفاده را ببرد. دیگر وقت آن به پایان رسیده که روغن آفتابگردان را به طور طبیعی و خانگی در منزل تهیه کنیم. جدای از این, ما به طور کلی به انواع روغن در آشپزخانه‌ خانه‌هایمان نیاز داریم. فرقی نمی‌کند چه نوع روغنی باشد. روغنی درمانی باشد یا روغن‌های خوراکی متنوع. سفره‌ای با شیره‌ انگور و یا ارده طبیعی با عسل طبیعی را در نظر بگیرید. سفره‌ای که بتواند قوای بدنی ما را تا اواسط روز و زمان وعده ناهار, به بهترین شکل ممکن حفظ کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید