کره بادام زمینی

کره بادام زمینی برای چاقی

کره بادام زمینی برای چاقی

صحبت درباره بادام‌زمینی و خواص آن و همچنین مصرف کره بادام‌زمینی برای چاقی و البته لاغری، در بین عموم بسیار است. نکته‌ای که وجود دارد البته قبل از هر چیز، تهیه این قلم خوراکی از جایی مطمئن و با قیمتی مناسب و به صرفه است. شاید هر کس در ذهن خود بتواند جایی را مثال بزند که اینگونه مواد خوراکی را در آنجا عرضه می‌کنند. به صورت کلی اما، کمتر جایی پیدا می‌شود که بتواند اقلامی مانند انواع روغن خوراکی و درمانی، کره‌هایی که از آجیل و خشکبار گرفته می‌شود و یا انواع شیره‌ها، با کیفیتی عالی، برای مشتریان فراهم کند. برای دیدن تنوع محصولات کافی است نام ” روغن مارکت مرهم” را جستجو کنید.

کره بادام زمینی می تواند برای بسیاری از بیماری ها مفید باشد. اما اهمیت دارد که شما اجناس اصل را خریداری کنید تا بازدهی لازم را داشته باشند. شما می توانید بهترین قیمت آنلاین کره بادام زمینی در شیراز را در سایت روغن مارکت مرهم مشاهده کنید. تمامی محصولات از بهترین مواد اولیه تولید می شوند و می توانید روند تولید آن ها را به صورت حضوری در شیراز نیز مشاهده کنید. این کره کاملا اصل است و تنوع بسیار بالایی دارد.

 

آیا کره بادام‌زمینی برای چاقی مناسب است؟

آیا کره بادام‌زمینی برای چاقی مناسب است؟ این سوال شاید در ذهن خیلی از کسانی که مصرف کره بادام‌زمینی جزو برنامه روزانه‌شان است، وجود داشته باشد. و یا حتی افرادی که این موضوع را از دوستان خود و یا در فضایی دیگر شنیده باشند، کنجکاوند درباره این موضوع بیشتر بدانند تا بتوانند آگاهی از نحوه درست مصرف این ماده مغذی داشته باشند.

بر کسی پوشیده نیست که استفاده از کره بادام‌زمینی برای سلامتی بدن بسیار مفید است. اینکه چطور چنین ادعایی را می‌توان ثابت کرد شاید مسئله‌ای دشوار نباشد. کافی است کمی درباره خواص بادام‌زمینی اطلاع کسب کنیم و بعد از آن بدون شک یکی از طرفداران پروپا‌قرص این خوراکی جادویی بشویم. اما شبهه‌ای که برای خیلی از افراد پیش می‌آید دقیقا همین است که چطور می‌شود آن را برای سلامتی بدن مفید دانست.

ادامه مطلب  انواع صبحانه با کره بادام زمینی

 

خرید انواع کره آجیلی در شیراز با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از طریق مراجعه به سایت روغن مارکت مرهم امکان پذیر است. این فروشگاه به صورت حضوری و آنلاین فعالیت دارد و مشتریان می توانند انواع کره آجیلی،کره بادام زمینی (نرم، زبر)، کره پسته، کره فندق، کره بادام درختی، کره کنجد، کره بادام هندی، کره گردو را با قیمت مناسب و با بهترین کیفیت خریداری نمایند. تضمین کیفیت محصولات این فروشگاه در این است که تمامی عملیات تهیه و تولید محصولات در حضور مشتریان انجام می شود و اصل بودن آن ثابت شود.

 

به طور تقریبی می‌توان گفت همه ما درباره تاثیر کره بادام‌زمینی بر اضافه‌کردن وزن کم و بیش صحبت می‌کنیم. این شبهه را باید اینگونه پاسخ داد که هر ماده غذایی، از هر نوعی که باشد، می‌تواند هم مفید باشد و هم مضر. به بیانی دیگر، تمام مواد خوراکی دارای خواصی منحصر به فرد هستند که با علم به آنها می‌توانیم به بهترین شکل ممکن، هم از خوردن آنها لذت ببریم و هم به طرزی باورنکردنی به سلامتی بدن خود کمک کنیم. کره بادام‌زمینی نیز شامل این موضوع می‌گردد. بنابراین اگر در نحوه مصرف آن اعتدال را رعایت کنیم، چه بسا به وزنی بالاتر برسیم، در حالی که به سلامتی بدن هیچ آسیبی وارد نکنیم.

مصرف روزانه کره بادام زمینی به اضافه کردن وزن کمک می‌کند

خواص کره بادام‌زمینی برای چاقی

اما می‌پرسید که چرا کره بادام‌زمینی برای چاقی خوب است؟ در نظر داشته باشید که طرح این پرسش به معنای این نیست که شما با خوردن کره بادام‌زمینی به فردی تبدیل می‌شوید که وزنش بیش از حد بالا رود. برای روشن شدن مسئله به مصرف این ماده توسط ورزشکاران و مخصوصا کسانی که در رشته‌های ورزشی مانند کراس‌فیت، وزنه‌برداری و یا زیبایی اندام فعالیت می‌کنند، توجه کنید. همه ما می‌دانیم که این رشته‌ها بسیار سنگین هستند و اصطلاحا به ورزش‌های پولادین مشهور می‌باشند. این افراد در کنار اینکه باید وزن خود را حفظ کنند، به انرژی کافی موجود در غذا و یا به بیانی روشن‌تر به میزان کالری مفید و مناسب از مواد غذایی نیاز دارند.

ادامه مطلب  کره بادام زمینی از کجا بخرم

پس برای سلامتی بدن خود باید به ارزش غذایی کره بادام‌زمینی توجه کنیم. در یک قاشق غذاخوری کره بادام‌زمینی حدودا 94 کالری وجود دارد. این مقدار در مقایسه با اقلام غذایی دیگر بسیار پایین است.

برای اضافه‌کردن وزن باید کالری مصرفی را با فعالیت بدنی خود بسنجیم تا به نتیجه ایده‌الی برسیم. اینکار بسیار ساده است و فقط کافی است که کالری موجود بر روی هر محصولی که استفاده می‌کنید را در نظر بگیرید و سپس با میزان کالری که در شبانه‌روز می‌سوزانید مقایسه کنید. از این طریق می‌توانید محاسبه دقیقی از کارکرد سوخت‌و‌ساز بدن خود داشته باشید. اما وجه تمایز کره بادام‌زمینی با مواد خوراکی دیگر در خصوصیات دیگر آن است که موجب می‌شود افراد برای اضافه‌کردن وزن از آن استفاده کنند. کره بادام‌زمینی سرشار از پروتئین است. پروتئین موجود در این ماده خوراکی از نوع پروتئین گیاهی می‌باشد. باید توجه داشته باشیم که پروتئین‌های گیاهی در واقع مکملی عالی برای بافت‌های ماهیچه‌ای محسوب می‌شوند. این نوع پروتئین با نوع حیوانی آن که مخصوصا از گوشت بدست می‌آید و سرشار از آمینو اسید می‌باشد، فرق دارد. بنابراین مصرف آن در تحول قوای جسمانی و سلامتی بدن بسیار تاثیرگذار است.

کره بادام‌زمینی دارای چربی اشباع‌ نشده است

چربی موجود در کره بادام‌زمینی

شاید گفته شود چربی باعث می‌شود کره بادام‌زمینی برای چاقی مناسب باشد. این ذهنیت بخاطر نامی است که بر روی این محصول وجود دارد. اگر کره‌ها را دسته‌بندی کنیم، کره‌های گیاهی و آنهایی که از آجیل و خشکبار مانند پسته و فندق به دست می‌آیند دارای چربی اشباع‌نشده می‌باشند. وجود این نوع چربی‌ها نه تنها برای سلامتی بدن مضر نمی‌باشند بلکه اگر مقدار کافی از آن در بدن وجود نداشته باشد ممکن است آسیب جدی به سلامت کلی بدن وارد شود. این نوع چربی‌ها معمولا در دانه‌های آجیل بسیار یافت می‌شوند. به همین دلیل به کسانی که گیاهخوار هستند همیشه توصیه می‌شود از آجیل و خشکبار مانند تخمه‌آفتابگردان زیاد استفاده کنند. بنابراین چربی‌ها آنگونه که اشتباه تصور می‌شود، مضر نیستند بلکه موادی مغذی برای بدن محسوب می‌شوند.

مواد موجود در کره بادام‌زمینی

نمی‌شود به سلامتی بدن فکر کرد و به ارزش غذایی کره بادام‌زمینی اشاره‌ای نداشت. ما تا به اینجا درباره موادی مانند پروتئین گیاهی و چربی اشباع‌نشده صحبت کردیم. در کنار اینها بیشترین چیزی که کمک می‌کند کره بادام‌زمینی برای چاقی کارکردی مفید داشته باشد، فیبر موجود در آن است. فیبر نیز مانند پروتئین در ساختار بافت ماهیچه‌ای بدن نقشی کلیدی ایفا می‌کند. بادام‌زمینی از نوع حبوبات نیز محسوب می‌شود. به همین خاطر ارزش غذایی آن نیز مشابه بسیاری از حبوبات دیگر مانند لوبیا قرمز و عدس است. همانطور که مستحضرید، حبوبات سرشار از فیبر هستند. به همین خاطر جایگزینی عالی برای گوشت می‌باشند. هر چند که فیبر موجود در گوشت نیز در کنار حبوبات برای بدن ضروری است.

ادامه مطلب  کره بادام زمینی و لاغری

اما برای اضافه‌کردن وزن بدن چیزی که بیشتر از همه نقش دارد، کربوهیدرات است. کسانی که در اضافه‌کردن وزن بدن خود عجله دارند، معمولا به سمت غذاهایی متمایل می‌شوند که کربوهیدرات زیادی در خود دارند. اما می‌دانیم که مصرف زیاد آن برای سلامتی بدن مضر است و به سفت‌شدن کاذب بافت‌ها منجر خواهد شد. اما کربوهیدرات عضوی جدایی‌ناپذیر از مواد محبوب برای ورزشکاران است. آنها خوب می‌دانند که مصرف مناسب آن، انرژی آنها را در فعالیت ورزشی‌شان افزایش می‌دهد. البته میزان کربوهیدرات در بادام‌زمینی زیاد نیست و برخلاف عقیده عموم، به دلیل گیاهی بودن این ماده، کربوهیدرات موجود در کره بادام‌زمینی برای چاقی بسیار مفید است.

معجون چاقی با کره بادام‌زمینی

تا به اینجای مقاله دیدیم که چطور کره بادام‌زمینی برای چاقی اولویت بالایی دارد و می‌تواند به افرادی که نیاز دارند تا وزن خود را اضافه کنند، کمک کند. در ادامه نیز به ترکیباتی اشاره می‌کنیم که معمولا با کره بادام‌زمینی سرو می‌شوند و نقشی اساسی در اضافه کردن وزن دارند. یکی از آنها جوی دوسر پرک می‌باشد. شما با ترکیب جوی دوسر پرک آب پز شده و کمی شیر به همراه کره بادام‌زمینی می‌توانید هم معجونی ساده میل کنید و هم از مغذی بودن آن اطمینان داشته باشید.

یکی دیگر از این مواد که برای سلامتی بدن نیز بسیار مفید هستند، عسل، موز و نان تست جو در کنار کره بادام‌زمینی و البته مقداری گردو ( اگر مایل باشید) و خرما می باشد. در کنار این مواد شما می‌توانید کیک‌های متنوعی را با استفاده از کره بادام‌زمینی تهیه کنید که برای اضافه‌کردن وزن تاثیر بسزایی خواهد داشت.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید