کره بادام زمینی

کره بادام زمینی از کجا بخرم

کره بادام زمینی از کجا بخرم

کم نیستند کسانی که با این سوال یعنی، کره بادام زمینی  از کجا بخرم؟ روبرو می‌شوند و برای خرید آن با افراد مختلف مشورت می‌کنند. این افراد در طیف‌های مختلفی در جامعه قرار دارند. بنابراین برای همه آنها یک ملاک واحد برای خرید این ماده خوراکی مقوی، وجود ندارد. هر کدام از این افراد ممکن است مدتی از یک برند مخصوص استفاده کند و اصطلاحا به آن وفادار بماند. بعضی دیگر، به دنبال برندهای مختلفی می‌روند و سعی می‌کنند بعد از مدتی کوتاه، برند کره بادام‌زمینی خود را تغییر داده و به سراغ یک مدل دیگر رفته تا کیفیتی متفاوت را امتحان کنند. حال، اگر مرجعی باشد که اطلاعاتی مفصل درباره کره بادام‌زمینی و خرید انواع کره آجیلی در شیراز و مواد خوراکی لازم دیگر مثل روغن‌های خوراکی و درمانی ارائه دهد، مسلما خیال ما را راحت می‌کند.

روغن مارکت مرهم این امکان را برای مردم فراهم کرده تا بتوانند با اولویت‌هایی که مدنظر همه ما از نظر کیفیت و قیمت وجود دارد، خریدی مناسب داشته باشند.

اما قبل از اینکه این مطلب را در انتخاب برند کره بادام‌زمینی، ادامه بدهیم باید چند نکته را یادآور شویم. کره بادام‌زمینی و اقلامی این چنینی که طرفداران سخت‌گیرمخصوص به خود را دارد، می‌تواند یک خرید چالش‌انگیز محسوب شود. این ملاک‌ها در بعضی از افراد شاید یک یا دو عدد باشد، ولی افرادی نیز هستند که فاکتورها و الویت‌های متفاوتی را در ذهن خود برای سنجش اقلام خوراکی و خرید آنها، ثبت کرده‌اند.

خرید کره بادام‌زمینی

البته با سوال مورد نظر ما یعنی اینکه کره بادام زمینی در شیراز از کجا بخرم؟ و مطمئنا خرید مواد خوراکی دیگر، نقش تبلیغات را نمی‌شود دست‌کم گرفت. تبلیغ محصول به طرق‌ مختلف انجام می‌شود. رایج‌ترین آن از طریق رسانه‌های ملی مانند تلویزیون و یا رادیو می‌باشد. این روزها البته تبلیغات از طریق رسانه‌های اجتماعی بیشتر انجام می‌شود و برندهای مختلف سعی می‌کنند با پیدا کردن یک شبکه اجتماعی پرطرفدار و شخصی که اصطلاحا فالوورهای زیادی دارد، نام برند خود را سر زبان‌ها اندازند. برندهایی نیز هستند که بیشتر بر کیفیت کار خود تمرکز می‌کنند. آنها خوب می‌دانند که حتی اگر صدها شبکه برای تبلیغ محصول خود داشته باشند، چنانچه محصولی با کیفیت پایین ارائه دهند، به زودی در صنعت خود با شکست روبرو خواهند شد.

ادامه مطلب  کره بادام زمینی برای چاقی

این مسئله درباره مواد خوراکی بیشتر صدق می‌کند. چرا که همه ما در زندگی خود شاید از لوازم لوکس خانگی و یا محصولات تزیینی و یا حتی تعدد لوازم خانگی بگذریم، اما به مواد خوراکی احتیاجی مبرم خواهیم داشت. موادی مانند روغن‌های گوناگون مانند روغن آفتابگردان، روغن زیتون و یا روغن کنجد از الزامات هر آشپزخانه‌ای محسوب می‌شوند. ما برای خرید کره بادام‌زمینی و کره پسته و فندق وقت نداریم همه برندها را امتحان کنیم تا یکی را بتوانیم انتخاب کنیم. علاوه بر کیفیت محصول، همه ما مسلما به قیمت آن نیز نگاه خاصی داریم.

کره بادام‌زمینی

شهرهایی که برند کره بادام‌زمینی مرغوب توزیع می‌کنند

به ادامه مطلب خود در خصوص اینکه کره بادام‌زمینی از کجا بخرم؟، برگردیم. معمولا افرادی که از بادام زمینی و یا محصولات آن مانند روغن بادام‌زمینی و یا کره بادام‌زمینی زیاد استفاده می‌کنند می‌دانند که نوع بادام‌زمینی بسیار مهم است. به عنوان نمونه در ایران شهرهایی وجود دارند که به محصول بادام‌زمینی‌های خود، مشهورند. آستانه‌اشرفیه در استان گیلان یکی از این شهرها می‌باشد. وقتی به این شهر پا بگذارید با بادام‌زمینی‌های مختلفی روبرو خواهید شد و اگر وارد مغازه‌ای شوید، نمی‌توانید بدون خرید بادام‌زمینی خارج شوید. البته شهرهای دیگری نیز در ایران وجود دارند که بادام‌زمینی عرضه می‌کنند. شهرهایی مانند بستان‌آباد و مینودشت از آن دست هستند.

از آنجایی که مقصود ما از این مقاله، آشنایی شما با نحوه برند کره بادام‌زمینی و نحوه خرید و مکان‌هایی که آن را عرضه می‌کنند می‌باشد، پس به بادام‌زمینی‌هایی می‌پردازیم که مخصوص کره‌گیری هستند. تولیدکنندگانی که به کیفیت محصول خود فکر می‌کنند، در انتخاب نوع بادام‌زمینی وسواس شدیدی دارند. در فرایند کره‌گیری اگر دانه‌ بادام‌زمینی موجود خراب باشد، ممکن است کل محصول را خراب کند. بنابراین اولین ‌کاری که تولیدکنندگان به آن اقدام می‌ورزند این است که بهترین نوع بادام‌زمینی را تهیه کنند و بعد از آن دانه‌های خراب را جدا ‌کنند. پوست بادام‌زمینی باید کاملا جدا شود. برای این کار نیز تولیدکنندگان، بادام‌زمینی را اصطلاحا الک می‌کنند. بادام‌زمینی برای کره‌گیری طبیعتا باید از روغن بادام بیشتری برخوردار باشد تا فرایند کره‌گیری به سهولت انجام شود.

ادامه مطلب  کره بادام زمینی و لاغری

در کره‌گیری پوست بادام‌زمینی کاملا جدا می‌شود

 

مواد افزودنی در کره بادام‌زمینی

 تولیدکنندگان برند کره بادام‌زمینی اکثرا از شکر، نمک و یا مواد افزودنی استفاده می‌کنند. حتی وقتی به محصولات خارجی نگاه کنید، این مسئله در موردشان صدق می‌کند. این موضوع ممکن است باب سلیقه هر کس نباشد. بنابراین وقتی برای خرید کره بادام‌زمینی اقدام می‌کنند، ملاکشان برندی است که بدون مواد افزودنی باشد. این موضوع مخصوصا در بین ورزشکاران بسیار صدق می‌کند. اما با کمی جستجو در می‌یابیم که چنین چیزی غیرممکن است. بله، اکثر برندهای کره بادام‌زمینی از مواد افزودنی استفاده می‌کنند. البته مقدار آن متفاوت است ولی به هر حال باید اعتراف کرد که تعداد محدود و یا شاید نادری باشند که از شکر، نمک و یا مواد افزودنی استفاده نمی‌کنند.

به خاطر داشته باشید که مواد افزودنی در واقع همان مواد نگهدارنده هستند. وقتی بادام‌زمینی کره‌گیری می‌شود، تولیدکنندگان برای اینکه محصولشان مدتی بیش از یک هفته در انبار و یا بازار دوام بیاورد، به آن موادی مانند نمک و مواد نگهدارنده اضافه می‌کنند. در غیر این صورت کیفیت کره به شدت پایین می‌آید و اگر در یخچال نگهداری نشود در مدت زمانی بیش از یک هفته امکان خراب شدنش نیز وجود دارد.

 

وسواس در انتخاب برند کره بادام‌زمینی

هر چند برند کره بادام‌زمینی می‌تواند اطمینان‌بخشی بالایی در میان مشتریان و مصرف‌کنندگان ایجاد کند اما کسانی هستند که به هیچ‌یک اعتماد و اعتقادی ندارند. آنها با تهیه یک دستگاه کره‌گیری کوچک برای منزل خود، خیالشان را برای خرید کره بادام‌زمینی راحت می‌کنند. این کار نیز می‌تواند مزیت و یا معایب خود را داشته باشد. یکی از معایب اصلی آن نیز، پرت شدن و از بین رفتن قسمتی از بادام‌زمینی در هنگام کره‌گیری است. از آنجایی که این دستگاه‌های کوچک برای مصارف خانگی است پس نگهداری آن نیز بسیار مهم است. به عنوان مثال، بعد از هربار کره‌گیری، دستگاه باید کاملا تمیز شود. بادام‌زمینی باقی‌مانده می‌تواند در دمای موجود در منزل خراب شود و اگر برای دفعه بعد اقدام به کره‌گیری شود، مسلما این مقدار نیز از دستگاه خارج خواهد شد. به همین دلیل، بیشتر افراد از خیر این ماجرا می‌گذرند و ترجیح می‌دهند به سراغ کره بادام‌زمینی آماده بروند.

ادامه مطلب  انواع صبحانه با کره بادام زمینی

 

یکی دیگر از روش‌هایی که جواب سوال ما را در خصوص اینکه کره بادام‌زمینی از کجا بخرم؟، جستجو در محل زندگی خودمان است. خرید بادام‌زمینی که به تازگی در بعضی از محله‌های کوچک و بزرگ رایج شده، خرید کره بادام‌زمینی از فروشندگان و کره‌گیری در حضور شما صورت می‌گیرد. به این صورت که افرادی با در اختیار داشتن دستگاه کره‌گیری در مغازه و یا منزل، به توزیع کره‌ بادام‌زمینی در ابعادی کوچک از محله و یا شهر خود، دست می‌زنند. این کار البته به این شرط انجام می‌گیرد که افراد به آن شخص اعتماد کامل داشته باشند. بعضی از این افراد ترجیح می‌دهند که این شغل خود را به ثبت شرکت نرسانند و به همین صورت کار خود را ادامه دهند. به همین دلیل، اعتماد شما به آن شخص، تنها انگیزه ممکن برای خرید می‌باشد.

 

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید