عسل

خواص عسل و سیاه دانه

خرید عسل طبیعی در شیراز نیازمند شناخت نوع آن و مراجعه به مراکز معتبر عرضه کننده دارد. در شیراز به علت شرایط آب و هوایی مناسب، هر ساله انواع مختلف این محصول عرضه می شود. خرید عسل طبیعی اصل طی چند سال گذشته به علت خشک سالی های اخیر در تمامی مناطق شیراز امکان پذیر نخواهد بود. شیراز به عنوان یکی از مهم ترین شهرهای ایران با سوغاتی های فراوان یکی از مراکز مهم خرید و فروش محصولات ارگانیک و طبیعی می باشد. با فرا رسیدن پاییز در شیراز، فصل برداشت عسل های کوهی نیز آغاز می شود.

قیمت عسل طبیعی بسیار متنوع و از استاندارد کلی پیروی نمیکند. قیمت خرید عسل طبیعی شیراز بسته به نوع عسل بسیار متغیر است. گران ترین نوع عسل شیراز، نمونه های کوهی و وحشی هستند که هر ساله به کشورهای عربی نیز صادر می شوند.

فواید سیاه دانه و عسل

اگر چه خداوند نعمت های بیشماری را در اختیار ما انسان ها قرار داده است؛ اما یکی از بزرگترین این نعمت ها که باید هر لحظه، قدردان آن باشی، سلامتی است. خیلی از افراد وجود دارند که به دلیل بی توجهی یا هر علت دیگر از این نعمت محروم بوده و در حسرت آن به سر میبرند. بیایید با مراقبت از خود، در گروه این افراد قرار نگیرید. یکی از محصولاتی که می توانید برای حفظ سلامتی مصرف نمایید، عسل سیاه دانه است. خواص عسل سیاه دانه، بیشمارند. مصرف مرتب این معجون طبیعی، شما را از گرفتار شدن در دام بسیاری از بیماری ها نجات داده و زندگی سالم و پرنشاط را به شما هدیه خواهد کرد.

پس اگر می خواهید فواید سیاه دانه و عسل را دریافت کرده و کیفیت زندگی خود را ارتقاء دهید، حتما به مصرف سیاه دانه با عسل، توجه بیشتری داشته باشید. چون خواص این محصول آنقدر زیاد است که خودتان هم در آن حیران خواهید ماند. در هر حال با استفاده از آن، از تک تک این خواص، بهره مند خواهید گشت.

ادامه مطلب  با مهم‌ترین خواص عسل طبیعی آشنا شوید!

خواص سیاه دانه با عسل

آنچه که در ادامه می خواهیم راجع به آن صحبت کنیم، خواص عسل سیاه دانه است:

  • رهایی از بیماری های قلبی و عروقی

یکی از مهمترین فواید سیاه دانه و عسل، رهایی از بیماری های قلبی و عروقی است. اگر به این بیماری دچار شده اید که با مصرف داروی طبیعی یعنی عسل سیاه دانه، بهبودی پیدا خواهید کرد. اگر هم می خواهید از بروز این بیماری، پیشگیری کنید؛ مصرف این محصول، شما را به نتیجه دلخواه خواهد رساند.

  • درمان عفونت های داخلی

وجود عفونت برای بدن، بسیار خطرناک بوده و عوارض وحشتناکی را به دنبال خواهد داشت. اما به لطف خواص عسل سیاه دانه، هر نوع عفونتی از بدن محو شده و ردی از آن به جا نخواهد ماند.

  • مناسب برای بیماران دیابتی

قند و دیابت، از بیماری های شایع قرن محسوب شده و گریبان خیلی از افراد را گرفته است. اما جایی برای نگرانی نیست؛ چون با مصرف عسل سیاه دانه می توان به بهبود این بیماری کمک کرد و یا آن را کنترل نمود.


خرید عسل طبیعی اصل در شیراز و اطمینان از کیفیت و مزه آن به عوامل زیادی بستگی دارد، در واقع عسل یکی از چالش بر انگیز ترین خوراکی هایی است که تشخیص اصل و تقلبی آن از عهده هر کسی بر نمی آید. روغن مارکت مرهم در شیراز یکی از معتبر ترین فروشگاه های شیراز است که امکان خرید بهترین نوع عسل اصل و طبیعی را برای شما فراهم می کند، در واقع در این فروشگاه کلیه خدمات مربوط به محصولات طبیعی را با بهتریت کیفیت و استفاده از تجهیزات کار آمد و حرفه ای فراهم می نماید.


لاغری با سیاه دانه و عسل

تغذیه، نقش مهمی را در تناسب اندام ایفا می کند. مسلما هیچکس از چاقی خوشش نمی آید. چاقی نه تنها باعث به هم ریختن تناسب اندام می شود؛ بلکه منجر به بروز بیماری های مختلف شده و کیفیت زندگی را زیر سوال می برد. حالا اگر شما جزو کسانی هستید که به رژیم لاغری اهمیت داده و از چاقی بیزار هستید، می توانید با مصرف سیاه دانه و عسل، به نتیجه مطلوب دست یافته و اندام متناسبی را به خود هدیه دهید. در حقیقت یکی از خواص دوسین، سوزاندن چربی های اضافی بدن و در نتیجه ظهور یک اندام لاغر برای افراد می باشد
نتیجه تحقیقات علمی نشان می دهد سیاه دانه و عسل با توجه به طبع گرم و خشکی که دارند، رطوبت بدن را از بین برده و در نتیجه لاغری را به ارمغان می آورند. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که عسل مصرفی شما باید ترجیحا طبیعی باشد تا اثربخشی خود را در این زمینه نشان دهد.

ادامه مطلب  خاکشیر و عسل برای لاغری

خواص عسل و سیاه دانه

درباره خواص عسل و سیاه دانه یا همان خواص عسل سیاه دانه در بخش های قبل صحبت کردیم. در این قسمت می خواهیم تا تعدادی دیگر از این خواص را هم مورد بررسی قرار دهیم:

  • درمان تنبلی تخمدان

تنبلی تخمدان، یکی از بیماری های شایعی است که در بین خانم ها رواج یافته و آنها را دچار مشکلات جدی نموده است. اما حالا با مصرف این محصول و برخورداری از خواص عسل سیاه دانه می توان این بیماری را هم درمان کرد.

  • درمان مشکلات تنفسی

مشکلات تنفسی هم از دیگر مشکلاتی است که در بسیاری از افراد رخ می دهد. به ویژه کسانی که آلرژی و حساسیت دارند، بیشتر در معرض این بیماری قرار داشته و با مصرف عسل سیاه دانه می توانند به درمان آن بپردازند.

  • بهبود ناراحتی های کلیوی

کلیه یکی از مهمترین اعضای بدن است. اما وقتی این عضو دچار مشکل می شود، منجر به بروز اختلال کلی در بدن شده و مسائل بعدی را به دنبال خواهد داشت. حالا با مصرف سیاه دانه و عسل می توان این بیماری را کنترل نمود.

سیاه دانه و عسل برای لاغری

همانطور که گفته شد، یکی از برجسته ترین خواص عسل سیاه دانه، لاغری و کاهش وزن است. در واقع این محصول نه تنها لاغری را در تمام قسمت های بدن به وجود می آورد؛ بلکه با حذف چربی های شکم، لاغری را برای این ناحیه نیز به دنبال خواهد داشت. در حقیقت چاقی شکم که از طبع بلغم نشات می گیرد، با مصرف مرتب این محصول، از بین رفته و در نهایت، شکم تحت به افراد هدیه داده می شود. پس لاغری شکم که تبدیل به یک دغدغه برای خیلی از افراد شده، با مصرف این محصول، محقق خواهد شد.


روغن درمانی یکی از مواردی است که سال هاست توسط پزشکان در طب سنتی مورد استفاده قرار می گیرد و بسیاری از مردم نیز آن را برای درمان های خانگی استفاده می کنند. به همین جهت خرید انواع روغن درمانی در شیراز بسیار مورد توجه واقع می شود. بر اساس تجربیات و تحقیقات انجام شده، بدن برای انجام فعالیت های روزانه خود و سلامت جسمی، به میزان معینی از چربی نیاز دارد که به دلایل مختلفی مانند نوع پوست، سبک زندگی غیر استاندارد، رژیم غذایی نامناسب و موارد دیگر، ممکن است این چربی را دریافت نکند.

ادامه مطلب  عسل طبیعی شکرک میزند!

مصرف سیاه دانه با عسل

اگر دوست دارید از خواص عسل سیاه دانه بهره مند شده و سلامتی را با تمام وجود احساس کنید؛ باید سیاه دانه با عسل را صبح ها میل نمایید. البته برای تاثیرگذاری بهتر این محصول، باید آن را 1 الی 2 قاشق مرباخوری میل کرده و بیشتر یا کمتر از این نخورید. وگرنه تاثیری که باید را دریافت نکرده و به نتیجه دلخواه هم نمی رسید. ولی اگر به دستورالعمل ذکر شده پایبند باشید، مطمئن باشید که نتیجه حاصل از این خوراکی بی نظیر را خیلی زود به چشم خواهید دید.

خواص سیاه دانه و عسل برای نعوظ

مشکلات نعوظ یکی از مشکلات متداول در بعضی از آقایان است که وضعیت زندگی آنها را هم تحت الشعاع قرار داده و مشکلاتی را برایشان به دنبال داشته است. خیلی از مشکلات زندگی زناشویی مربوط به این مسئله بوده و ریشه در آن دارند. حالا می خواهیم به بررسی خواص عسل سیاه دانه در رابطه با نعوظ بپردازیم. سیاه دانه و عسل، هر دو با طبع گرم خود، علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن به تقویت قوای جنسی هم می پردازند. در حقیقت این دو ماده جادویی به درمان مشکلات نعوظ پرداخته و برای مداوای زود انزالی هم بسیار موثر می باشند.

خواص سیاه دانه و عسل

خواص عسل سیاه دانه، یکی دو مورد نیست؛ بلکه موارد زیر زیادی را شامل می گردد. در این بخش می خواهیم به بررسی کلی خواص سیاه دانه و عسل پرداخته و ادامه خاصیت های این محصول را بیان کنیم:

  •  درمان سردردهای شدید مثل میگرن
  •  بهبود مشکلات ادراری
  •  تسریع جریان گردش خون در بدن
  •  کاهش درد قاعدگی
  •  درمان گوش درد
  •  رهایی از سرگیجه
  •  درمان بیماری های ویروسی

با توجه به موارد عنوان شده مصرف روغن سیاه دانه تاثیر زیادی در روند سلامتی انسان دارد از این رو پیشنهاد می کنیم حتما این محصول را در وعده غذایی خود قرار دهید. البته پیش از آن توجه داشته باشید که محصول را از فروشگاه معتبر خریداری نمایید تا از کیفیت و کمیت آن مطمئن باشید. گفتنی است که قیمت آنلاین روغن سیاه دانه در شیراز با توجه به مقدار سفارش متفاوت خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با نحوه خرید روغن سیاه دانه می توانید به وب سایت روغن مارکت مرهم مراجعه و با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.


 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید