عسل

مخلوط کندر و عسل

مخلوط کندر و عسل

مخلوط کندر و عسل دارای چه فوایدی است؟

بررسی مخلوط کندر و عسل:

مخلوط کندر و عسل از خواص زیاد و شگفت انگیزی برخوردار می باشد. کندر شیره ای می باشد که در زمان بریدن تنه ی درختی به نام Olibanum خارج می شود و بعد از گذشت دو هفته و اتمام رطوبت آن به یک صمغ نارنجی و یا قهوه ای تبدیل می شود. از زمان های گذشته از صمغ کندر برای دود کردن و خوش بو کردن فضا استفاده می کردند. قدمت استفاده از این صمغ به هزاران سال پیش برمی گردد. محققان در بسیاری از تحقیقات خود به بررسی خواص و ویژگی های این صمغ پرداخته اند و نتایج قابل اهمیتی به دست آورده اند. از کندر در بیشتر کلیساها و معابد به عنوان بخور استفاده می شود.
با در نظر گرفتن تمامی خواص و ویژگی های کندر، کارشناسان طب سنتی اقدام به ترکیب این ماده ی با ارزش با عسل نموده اند. مخلوط کندر و عسل برای تقویت حافظه و جلوگیری از بیماری آلزایمر بسیار موثر و تاثیر گذار است. برای تهیه و سفارش مخلوط کندر و عسل با کیفیت می توانید به سایت روغن مارکت مرهم مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. همچنین اگر قصد خرید مخلوط کندر و عسل در شیراز داشته باشید، می توانید به صورت حضوری به فروشگاه روغن مارکت مرهم مراجعه کنید. خواص شگفت انگیز مخلوط کندر و عسل به صورت زیر می باشد:

  1.  تقویت حافظه
  2.  افزایش سرعت یادگیری
  3.  پیشگیری از آلزایمر
  4.  کمک به درمان آلزایمر
ادامه مطلب  روش های تشخیص عسل طبیعی

مخلوط کندر و عسل

عسل کنار (عسل سدر) عسلی است که زنبور از نوشیدن شهد شکوفه های درخت کنار تولید می کند. کیفیت و مواد مغذی عسل بستگی زیادی به منبع گل آن دارد. درخت کنار در اوایل پاییز گل می دهد و زنبورداران می توانند بین ۴۰ تا ۴۵ روز از شکوفه های آن استفاده کنند.


ویژگی های ترکیب کندر و عسل

مخلوط کندر و عسل به دلیل خواص شگفت انگیزی که دارد، طرفداران زیادی پیدا کرده است. چون امروزه بیشتر افراد به جای مصرف داروهای شیمیایی، به سمت ترکیب ها و معجون های طب سنتی سوق پیدا کرده اند. دلیل این کار هم به خاطر این است که داروهای شیمیایی دارای عوارض هستند، ولی ترکیبات طب سنتی به دلیل ارزش غذایی که دارند، برای بدن هیچ گونه عوارض جانبی تا به امروز گزارش نشده است. همان گونه که در مطالب بالاتر به این موضوع اشاره شد، مخلوط کندر و عسل برای تقویت و پیشگیری از آلزایمر بسیار مفید و تاثیر گذار است.
مصرف همزمان کندر و عسل موجب می شود که جریان خون در مغز بهبود پیدا کرده و همین امر موجب تقویت مغز و سیستم عصبی می شود. کندر دارای طعمی تلخ و گس می باشد، برای همین خاطر ترکیب آن با عسل علاوه بر این که تاثیر آن را بسیار زیاد می کند، موجب می شود که از طعم و مزه ی مطلوبی برخوردار باشد. مخلوط کندر و عسل برای افراد بالای 12 سال مناسب می باشد و برای همین خاطر، بیشتر مادر و پدرها برای افزایش سرعت یادگیری فرزندانشان از این ترکیب استفاده می کنند. این محصول گیاهی به دلیل ترکیبات مناسبی که دارد و از همه مهم تر چون گیاهی است، می تواند اثرات خوب و شگفت انگیزی بعد از استفاده برای مصرف کننده داشته باشد. استفاده از مخلوط کندر و عسل برای افرادی که سن بالای 50 سال دارند هم توصیه می شود. این افراد برای پیشگیری از بیماری آلزایمر و زوال مغز و عوارض ناشی از آن می توانند از مخلوط کندر و عسل استفاده نمایند.

ادامه مطلب  خواص عسل و سیاه دانه

نحوه ی خرید مخلوط کندر و عسل:

با توجه خواص زیاد صمغ کندر، قبل از سخت تر شدن کندر، فرایند روغن کشی آن را با حضور دی اکسید کربن انجام می دهند، این کار موجب می شود که تمامی خواص درمانی آن حفظ شود. از کندر هم به صورت موضعی و هم به صورت خوراکی استفاده می شود.
فروشگاه روغن مارکت مرهم در زمان خرید نحوه ی مصرف و زمان و مقدار مصرف مخلوط کندر و عسل را برای شما تجویز می کنند. مخلوط کندر و عسل اصل را در شیراز می توانید از این فروشگاه تهیه و خریداری نمایید. البته برخی موارد منع مصرف این مخلوط هم وجود دارد که به شرح زیر است:

  1.  افراد گرم مزاج
  2.  کسانی که دچار خشکی و گرمی مغز هستند
  3.  بیماران مننژیت
  4.  افرادی که از سردردهای گرم رنج می برند.

خرید عسل طبیعی اصل در شیراز و اطمینان از کیفیت و مزه آن به عوامل زیادی بستگی دارد، در واقع عسل یکی از چالش بر انگیز ترین خوراکی هایی است که تشخیص اصل و تقلبی آن از عهده هر کسی بر نمی آید. با توجه به اینکه حتی عسل اصل هم دارای کیفیت های متفاوتی است پس بدون شک قیمت انواع عسل طبیعی نیز متفاوت خواهد بود که البته برخی افراد سودجو از این موارد به سود منافع مالی خود اقدام می نمایند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم در زمان خرید عسل طبیعی حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. روغن مارکت مرهم در شیراز یکی از معتبر ترین فروشگاه های شیراز است که امکان خرید بهترین نوع عسل اصل و طبیعی را برای شما فراهم می کند.

ادامه مطلب  خاکشیر و عسل برای لاغری

 

خواص مخلوط کندر و عسل

 

معرفی بهترین مرکز فروش عسل طبیعی اصل

روغن مارکت مرهم بهترین و معتبر ترین تولید کننده انواع عسل های طبیعی و اصل در شیراز است که با داشتن سابقه درخشان و همچنین کیفیت بالای محصولات ذائقه و توجه مشتریان را به خود جلب نماید. این مرکز با بهرمندی از جدید ترین دستگاه و تجهیزات با کیفیت ترین محصولات را تولید می نماید، همچنین این مرکز علاوه بر خوراکی های صبحانه در زمینه تولید انواع میان وعده های خوشمزه مانند کره آجیلی، کره بادام زمینی (نرم، زبر)، کره پسته، کره فندق، کره بادام درختی، کره کنجد، کره بادام هندی، کره گردو، ارده، روغن ارده طلایی، ارده سفید و … نیز فعالیت دارد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید