شیره

شیره درخت انجیر برای لک صورت

شیره درخت انجیر برای لک صورت، بسیار موثر بوده و انواع لک عمیق و سطحی را برطرف می سازد. در نهایت این محصول، زیبایی را به چهره هدیه می دهد.

شیره انجیر، شگفت انگیز ترین ماسک برای صورت

برای اینکه صورت زیبایی داشته باشیم، باید از آن مراقبت کنیم. مراقبت، صرفا به معنای خرید لوازم بهداشتی گرانقیمت نیست؛ بلکه می توان این کار را حتی با مصرف مواد غذایی ارگانیک و طبیعی هم انجام داد. این مواد، هیچگونه عوارضی نداشته و خرج بیهوده هم روی دستتان نمی تراشند. یکی از این محصولات، شیره انجیر است. شیره درخت انجیر برای لک صورت، بسیار موثر بوده و یک ماسک شگفت انگیز محسوب می شود. شیره انجیر مثل یک مولتی ویتامین عمل کرده و با مواد مغذی، زیبایی را برای صورت به ارمغان می آورد.

هر نوع لک پوستی ناشی از اگزما، پسوریازیس، آفتاب سوختگی و … به لطف مصرف این ماسک عالی، از بین رفته و در نهایت، پوستی صاف و عاری از لکه خواهید داشت. شما می توانید ماسک شیره انجیر را به مدت نیم ساعت روی صورت گذاشته و آن را ماساژ دهید، پس از آن نوبت آبکشی رسیده و در آخر، شفافیت را به وضوح احساس خواهید کرد.

شیره درخت انجیر برای لک و خال صورت

شاید تصور کنید تنها تاثیر شیره درخت انجیر برای لک صورت است، اما اینطور نیست. شیره درخت انجیر منجر به ظهور آثار مثبت دیگر نیز خواهد شد. این محصول، علاوه بر محو کردن انواع لک، خال صورت را نیز برطرف می سازد. اگر شیره را در طی چند هفته مصرف کرده و آن را روی خال صورت، قرار دهید؛ خواهید دید که دیگر نشانی از خال باقی نمانده و رد آن برای همیشه پاک خواهد شد. فراموش نکنید که برای وصول به بهترین نتیجه باید این کار را به صورت روزانه و مرتب انجام دهید. بعد از آن با اثر شگفت انگیز این محصول روبرو شده و برای همیشه از شر خال های گوشتی راحت خواهید شد!

ادامه مطلب  درمان زگیل تناسلی با شیره درخت انجیر

تاثیر بی نظیر انجیر برای پوست و زیبایی چهره

این روزها همه به کلینیک های زیبایی مراجعه کرده و زیبایی پوست و چهره خود را از پزشکان متخصص زیبایی می خواهند. غافل از اینکه راه های ساده تری هم برای داشتن پوست و چهره جذاب وجود دارد. یکی از این راه ها مصرف انجیر و یا فرآورده های حاصل از آن مانند شیره انجیر است. شیره درخت انجیر برای لک صورت و همینطور زیبایی آن، مورد توجه قرار گرفته و مصرف آن معجزه می کند. در ادامه به بررسی تاثیرات بی نظیر انجیر خواهیم پرداخت:

  1.  مرطوب کننده و نرم کننده پوست صورت
  2.  بشاش کردن چهره
  3.  جوانسازی پوست
  4.  یک تونر طبیعی و مانع از ایجاد چروک های پوستی
  5.  افزایش درخشندگی چهره
  6.  بهبود مشکلات پوستی از قبیل آکنه، اگزما و التهاب.
  7.  جلوگیری از خرابی پوست
  8.  مانع از ظهور تیرگی در پوست

تاثیر شیره درخت انجیر


شیره اصل را از کجا تهیه کنیم؟

همانطور که گفته شد، شیره ها خواص بسیار زیادی دارند. اما خرید انواع شیره طبیعی و ارگانیک اهمیت زیادی دارد. فروشگاه روغن مارکت مرهم، تمامی محصولات بالا و همچنین شیره انگور بش را دارد. این موارد در شیراز و در حضور مشتریان تولید می شوند و اگر بخواهید می توانید این فرآیند را ببینید. هیچ مواد افزودنی در این محصولات نیست و حتی می توانید مواد اولیه مانند خرما را به آن ها بدهید تا شیره مورد نظر را برای شما تولید کنند.


خواص برگ و شیره انجیر طبیعی در شیراز

جالب است بدانید که علاوه بر شیره، برگ درخت انجیر هم فواید زیادی داشته و با مصرف آن می توانید این فواید را دریابید. تا اینجا متوجه شدید که شیره انجیر برای لک صورت و سایر مشکلات پوستی؛ موثر بوده و آثار مثبتی را هویدا می سازد. البته این محصول دارای خاصیت اسهال آوری خوبی بوده و برای برطرف نمودن سفتی شکم، مفید می باشد. همچنین نقرس، زخم، میخچه و زگیل را هم برطرف کرده و یک محصول ضد ریزش عالی برای مو محسوب می شود.
اما در مورد خواص برگ درخت انجیر می توان گفت این محصول منجر به برطرف سازی ورم های بدن شده و نقش موثری را هم در درمان بواسیر ایفا می کند. انواع دردهای شکمی، سرفه های شدید، زخم ها و خونریزی ها نیز توسط این محصول، درمان شده و بهبود می یابند.

ادامه مطلب  شیره انگور اصل در شیراز

شیره انجیر برای لک صورت

ماسک انجیر جهت رفع کک و مک

ماسک انجیر، یک محصول بی نظیر برای افزایش سلامت پوست محسوب شده و آثار متعددی را برای آن به دنبال خواهد داشت. این محصول، مداوای انواع بیماری پوستی را بر عهده داشته و علاوه بر لکه های پوستی، کک و مک را هم درمان می کند. پس اگر دچار کک و مک پوستی هستید و از دیدن این لکه ها حس بدی پیدا می کنید؛ می توانید از ماسک انجیر کمک گرفته و با آن صاحب یک صورت صاف و فاقد کک و مک شوید.
برای اینکه از فواید این محصول در خصوص رفع کک و مک بهره مند شوید؛ نیاز دارید تا شیرابه برگ درخت انجیر یا انجیر کال را بیرون کشیده و آن را روی کک و مک بمالید. اگر این کار را به طور منظم انجام دهید، آن وقت در کمال ناباوری می بینید که همه کک و مک ها برطرف شده و ردی از آنها به جا نمانده است. انگار که از اول هم وجود نداشتند.

کاربرد انجیر در درمان مشکلات پوستی

کاربرد شیره درخت انجیر چیست؟ آیا تنها اثربخشی شیره درخت انجیر برای لک صورت بوده و باعث برطرف سازی لک های ریز و درشت می شود؟ خیر. این محصول، علاوه بر لک، به درمان خیلی از مشکلات پوستی پرداخته و جایگزین خوبی برای داروهای گرانقیمت پوستی است. پس به جای اینکه پول خود را صرف مراجعه به کلینیک زیبایی کرده و هزینه زیادی را به آن اختصاص دهید؛ نگاه جدی تری به شیره انجیر داشته باشید. در ادامه به سایر آثار مثبت این محصول در رابطه با پوست خواهیم پرداخت:

  1.  جلوگیری از پوسته پوسته شدن صورت
  2.  دارای خاصیت آبرسانی و حفظ رطوبت پوست
  3. درمان جوش های پوستی
  4.  درمان زگیل پوستی
  5.  خلاصی از اگزمای شدید پوستی
  6. لیفت سازی پوست صورت
ادامه مطلب  شیره انگور بش در شیراز

خواص انجیر+ ماسک انجیر برای پوست و مو

  • با خواص انجیر و ماسک انجیر در رابطه با پوست آشنا شدید. حالا وقت آن رسیده تا خواص اعجاب انگیز این محصول در رابطه با مو را هم بدانید که عبارتند از:
  •  با ماسک انجیر، موهای خوش حالت داشته باشید.
  •  با مصرف این محصول و دریافت مس مورد نیاز از آن، به پیشگیری از ظهور موی سفید کمک کنید.
  •  برای داشتن موهای سالم تر و پرپشت تر، ماسک انجیر یا میوه انجیر را فراموش نکنید.
  •  برای ترمیم موهای آسیب دیده از این محصول کمک بگیرید.

شیره درخت انجیر موثر برای دندان درد

در آخر و پس از آشنایی با فواید شیره درخت انجیر برای لک صورت و سایر معضلات پوستی، نوبت می رسد به آشنایی با خواص این محصول در خصوص دندان درد. بله شیره درخت انجیر قادر است دندان درد را هم به خوبی درمان نماید. برای اینکه بهترین نتیجه را از این محصول بگیرید؛ باید کمی از شیره را به پنبه آغشته نموده و آن را روی دندانی که درد گرفته یا خراب شده، قرار دهید. با این کار، درد دندان تسکین یافته و دیگر اثری از آن نخواهد بود.


قیمت شیره توت در شیراز متفاوت است که براساس مقدار درخواستی، کیفیت محصول و بسیاری از مواد دیگر تغییر می کند حتماً از این شیره استفاده کنید و تأثیر آن را ببینید. با توجه به موارد عنوان شده مصرف شیره توت تاثیر زیادی در روند سلامتی انسان دارد از این رو پیشنهاد می کنیم حتما این محصول را در وعده غذایی خود قرار دهید. البته پیش از آن توجه داشته باشید که محصول را از فروشگاه معتبر خریداری نمایید تا از کیفیت و کمیت آن مطمئن باشید. گفتنی است که قیمت آنلاین شیره توت در شیراز با توجه به مقدار سفارش متفاوت خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با نحوه خرید شیره توت می توانید به وب سایت روغن مارکت مرهم مراجعه و با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.


 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “شیره درخت انجیر برای لک صورت

  1. علی حسینی گفت:

    بسیاررر عالیییی. بهترین و موثرترین شیره

    1. oilmarham گفت:

      خواهش میکنم

دیدگاهتان را بنویسید